Гарантійні зобов'язання

1. При виявленні браку необхідно надати нам фото чи відео з видимими ознаками браку а так само повний опис бракованого вироби: коли був отриманий товар, за яких умов виник брак або був виявлений, в чому виражається, чи є видимі механічні пошкодження.

  • При неявному браку (поломка всередині іграшки) необхідно докладний опис: коли був отриманий товар, за яких умов виник брак або був виявлений, в чому виражається, чи є видимі механічні пошкодження.
  • Описи типу: «не працює», «перестав працювати», «клієнт сказав не працює», «щось зламалося» і подібні короткі претензії оброблятися по гарантії не будуть.
  • Приклади правильного опису браку: «Товар був проданий 24.11.2020, через 1 місяць перестав заряджатися - індикатор заряду горить, але акумулятор більше не заряджається, зовнішніх механічних пошкоджень немає», «Товар був проданий 24.11.2020, після 3-х використань зламалася кнопка перемикання режимів - режими не перемикаються. Видимих ​​механічних пошкоджень немає »і тп.

2. Відправлення бракованого товару здійснюється виключно в чистому вигляді. Візуально брудний товар не приймається в обробку і відправляється до відправника за його рахунок. Відправляти товар тільки в чистому вигляді.

3. Витрати на пересилку бракованого товару, виявленого протягом 14 календарних днів з моменту продажу або відправки замовлення нами, покриваються за наш рахунок. При виявленні браку в термін більше 14 календарних днів після продажу або відправки товару, витрати на його пересилання несе покупець. Витрати на пересилку включають оплату за доставку браку до нас і відправку заміни.

4. Перш ніж відправити бракований виріб, узгодьте з менеджером комплектацію повернення. Не завжди є необхідність відправляти виріб в заводській упаковці і з усіма аксесуарами. Іноді заміна бракованого товару або його частини може бути проведена без відправки до нас браку або ж відправка брака буде здійснена при отриманні заміни.

5. Відправлення товару на діагностику здійснюється у повній комплектації. Коробку необхідно зберігати протягом гарантійного періоду.

6. При відправці браку, відправник зобов'язаний якісно упакувати товар, щоб він не пошкодився під час транспортування. Використовуйте якісні матеріали для упаковки товару. Механічні пошкодження, що виникли при транспортуванні, можуть виключити можливість гарантійного ремонту або заміни.

7. Після відправки бракованого товару в нашу адресу необхідно повідомити менеджеру номер ТТН.

8. Рішення про ремонт, заміну повністю або частково приймається сервісним інженером протягом від 2-х до 10-ти робочих днів з моменту отримання бракованого вироби в транспортній компанії. У деяких випадках може знадобиться більше часу на діагностику (наприклад, якщо необхідна тривала зарядка та розряджання).