Секс-іграшки, лубриканти та презервативи Lelo
Бренд LELO був заснований у 2003 році у Швеції трьома ентузіастами, які хотіли привнести максимум естетики в дизайн товарів для дорослих. У рік свого заснування в штаб-квартирі LELO у Стокгольмі працювало лише 10 осіб, а нині налічується понад 300 співробітників з офісами в Азії, Австралії, Європі та США. Сьогодні LELO продається у понад 160 країнах і випускає найдорожчий вібратор у світі — вібратор з покриттям із 24-каратного золота за 15 тис. доларів США. Бренд LELO став люксовим брендом року (Luxury Brand of the Year) за версією XBIZ Awards у 2021 році в Європі, а у 2022 році — у всьому світі. Слоган бренду — «Come Together» — несе ідею про те, що задоволення не залежить від статі, сексуальної орієнтації, раси та віку. Місія бренду — допомогти кожному отримати справжній екстаз без сорому, відкрити можливості свого тіла та зробити інтимні іграшки тим, чим можна пишатися.